2016 U.S.A Pacific Northwest Vistas

Dag 23; Santa Barbara - Venice Beach (CA)

Home away from Home!

We slapen uit tot 8 uur. Vandaag geen haast. Het is onze laatste reisdag. We rijden van Santa Barbara naar Venice Beach waar we de rest van de week zullen blijven. Even geen autorijden, maar relaxen en genieten van zon, strand, de oceaan en goede vrienden.

We ontbijten heerlijk op het terras. Benny heeft geroosterd brood met ei en wat pastries en Anja een geroosterde boterham met een gekookt eitje, yoghurt met blue-berries en vers fruit. Na het ontbijt moet Benny nog douchen en daarna checken we uit en gaan we richting VB.

We rijden het laatste stuk van de CA-1, wat achteraf misschien niet zo'n goed idee was. Het is zaterdag, het weekend van the 4th of July, dus iedereen is vrij en wil naar het strand. Het is superdruk op de weg en aangezien hier het strand echt klem aan de weg ligt, staan er links en rechts auto's geparkeerd of willen parkeren. Ouders met kinderen stappen uit die auto's en steken over. We komen oren en ogen tekort om alles in de gaten te houden en geen ongelukken te maken. Wat dus niet iedereen gelukt is, getuige de 2 auto's die we zien die helemaal in elkaar zitten en het aantal ambulances wat we tegenkomen.

Om 2u zijn we heelhuids in het hotel, waar ons een warm welkom en een knuffel van Amed wacht. Blij om ons terug te zien.... Wij zijn blij er weer te zijn!

We txten even met Maria en spreken meteen af voor vanavond. Vervolgens lopen we via Starbucks (double chocolate frapuccinno) de Venice Pier uit.

Om half 7 gaan we naar John en Maria, waarmee we bij Tlapazola Grill gaan eten.

Benny heeft gegrilde kip met black beans en rijst en Anja Tilapia filêt met groente. Na het eten lopen J&M nog een stukje mee richting ons hotel. Heerlijk om elkaar weer te zien en te spreken! Er gaat niets boven some quality time with good friends. Is het werkelijk 2 jaar geleden dat we elkaar gezien hebben.....

Even over 10pm zijn we terug in het hotel. Benny kijkt nog wat tv en Anja werkt de website bij. Sorry, geen foto's gemaakt vandaag.

Morgen another subby day in Venice Beach.

wouter

Geen chipmunks???? ????????????

Mieke

Wat vliegt de tijd! Alweer in VB voor juliie laatste week.
Geniet ze en ik geniet elke ochtend vh blog ????

Mieke

Huh vraagtekens...... daar stond dus een smiley haha

Gerard & Paulien.

Wat vliegt de tijd,zo ben je je koffers aan het pakken om te gaan en voor je het weet ga je al aan je laatste vakantieweek beginnen. Geniet ervan ,maar dat zal niet zo moeilijk zijn,wij gaan morgen/dinsdag weer werken. Untill we meet again.

Trudy

Geniet nog even van de laatste week in de VS. En een goed terugreis. Dank jullie wel dat ik weer mee mocht genieten van jullie verhalen en foto's

Thea

Geniet van jullie laatste week! De weken zijn om gevlogen

Jacqueline

Hoi lieve vrienden. Ook al heb ik niet zo vaak gereageerd op de reisverhalen. Ik heb er wel ontzettend van genoten. Ook van de foto's en het heerlijke eten met name de toetjes????
Heel veel plezier in jullie laatste vakantieweek. Xx

roelf en innessa

lekkere rustige week is ook goed, ik weet zeker dat benny de vijver niet hoeft bij te vullen in ridderkerk, zoveel regen gehad, zal voor benny de dakleer klaar leggen, groeten en fijne dagen.

Magda

Lekkerrrrrr genieten, groetjes aan Maria en John ?????????????

Ina Kooiman

Gelukkig van dat heerlijke o tbijt werd ik vrolijk van had zo.met jullie te doen. Fijn om weer op VB te zijn voor jullie gezellig vriendem ontmoeten nog een weekje van de zon genieten. Fijne VB week.