2016 U.S.A Pacific Northwest Vistas

Dag 27; Venice Beach (CA)

Vandaag lekker geen wekker. Gewoon genieten van onze laatste vakantiedagen. We gaan op ons gemak ontbijten en werken de website bij. Wat later dan gewoonlijk, maar gisteren is het er niet meer van gekomen. Sorry!

Laughing
Verder txten we wat heen en weer met John (Benny gaat een nieuwe song op video voor hem zetten) en met Mark (Lennon van de band Venice) waarmee we vanavond gaan eten.

Na de koffie gaan we vol gepakt met video/film apparatuur op weg naar Ocean Front Walk, om nog wat foto's/film te schieten op het strand en wat inkopen te doen.

We starten op de pier. Foto = Venice Beach, North van de Pier facing Santa Monica pier in de verte.

Venice Pier with Life guard Tower

Love those waves

Breakwater

Muscle Beach

Iedere dag ziet de Graffiti Wall er anders uit

Tall, steel “arms” reaching for the sky, the sculpture “Declaration” by artist Mark di Suvero is a graceful beach giant.

Venice mozaiek

Prachtige muurschildering

We houden een pauze, zoals altijd, bij Figtree Café en lopen dan weer terug naar het hotel. Het is inmiddels al wat later in de middag dus we halen koffie en wat lekkers bij Starbucks, en gaan nog even relaxen in het hotel.

Om 7u gaan we met de auto naar Mark & Jeffrey. Jeffrey is nog aan het werk, dus we drinken wat bij het zwembad in de tuin tot ook hij, rond 9u thuis is. Was het plan te lopen naar de Italiaan, waar we gaan eten, de keuken sluit om half 10, dus gaan we alsnog met onze auto, met Mark als chauffeur.

We worden warm welkom geheten door de eigenaresse van Centanni Trattoria. Wat vriendelijk en open zijn de Amerikanen toch, daar kunnen ze in Nederland Ă©cht, maar dan ook Ă©cht nog heel wat van leren! Alles op het menu ziet er heerlijk uit, maar we moeten toch een keuze maken. Benny gaat voor de Lasagna en Anja neemt een Ceasarsalad met shrimp. No room for desert! We brengen Mark en Jeffrey thuis, drinken nog wat in de tuin en dan gaan we terug naar het hotel. Heerlijk om deze 2 mannen weer te zien!

We zijn pas na half 12 terug in het hotel, dus de website moet (weer) tot morgen wachten.

Nog 1 dag te gaan en dan zit deze heerlijke vakantie er weer op...

Jannie Siegers

Prachtig die muurschildering, voor straks een goede reis terug zit er jammer genoeg weer op,ik heb genoten van jullie foto,s en verhalen.

roelf en innessa

mooie fotos ja, in amerika is het een andere wereld. gr

Riek

bedankt voor jullie gezellige verhalen, mooie foto's en have a safe flight back. See you