2016 U.S.A Pacific Northwest Vistas

Dag 28; Venice Beach (CA)

Vandaag onze laatste volle dag!

We slapen weer lekker uit en na het ontbijt gaan we nog 1x richting Ocean Front Walk. We nemen vandaag even geen foto/film apparatuur mee. We gaan eerst naar Animal House om de meegebrachte mini stroopwafels bij Kaitlyn af te geven, doen de laatste inkopen en drinken nog 1x koffie bij The Fig Tree Café.

Net na de middag zijn we terug in het hotel. Benny zoekt zijn filmspullen bij elkaar en gaat naar John. Hij heeft gevraagd of Benny wat nieuwe songs op video wil opnemen, zodat John deze dan vervolgens evt op Youtube/Facebook kan gebruiken. Vanmiddag hebben beide een lege agenda, dus dat gaat nu gebeuren. Maria is werken, voor Anja tijd om nog een paar uurtjes van het strand genieten. Heerlijk.

Rond half zes zijn we allebei terug in het hotel. We eten voor de laatste x dexze vakantie, aan de overkant van het hotel, bij Islands. Benny heeft chicken- en Anja heeft Fishtaco's. We delen een basket van de overheerlijke Islands fries en ook vanavond slaan we het dessert even over.

We ruimen de koffers op/in, zodat alles voor morgen klaar staat en als we een mailtje krijgen van KLM met de mededeling dat we kunnen inchecken dan doen we dat en printen meteen de boardingpassen uit.

Morgenochtend gaan we nog even naar de Farmersmarket en John & Maria gedag zeggen en dan zit deze heerlijke vakantie er weer op...

Trudy

Het was een geweldige vakantie mooie verhalen en foto.s een goede reis terug en thuis heerlijk nagenieten.

Heike

Jammer dat het er weer opzit, mooie reis en leuk om jullie te mogen volgen. Groetjes en safe flight.

Petra

Dank jullie wel voor het "meereizen" het was heerlijk in de hectische periode op mijn werk om even als ontspanning jullie verhalen te lezen. Af en kreeg ik ook een soort van heimwee. Goeie terugreis en hop sparen voor de volgende reis!!!

Gerda

Bedankt voor met meelezen/kijken!! Have a safe flight home!

Magda

Ben en Anja, geweldig dat we hebben mogen mee genieten van jullie mooie vakantie foto's en verhalen. Thnx ???? ???? ???? ?

Gerard en Paulien

Het was leuk om jullie dagelijks te volgen tijdens de mooie rondreis. Geniet nog van de laatste uurtjes en een goede reis naar huis.

Marion

Hele goeie terugreis!!

Wouter

Goeie Reis! Bedankt voor alle leuke verhalen en fotos! Top.
De kat zit trouwens voor de deur al wachten...... of wacht, dat is onze kat ????. Tot snel!

Jill

Geniet nog even van jullie vakantie! Alvast een goede reis en tot snel! Xx

Ina Kooiman

Volgens mij kunnen jullie terug kijken.op een geslaagde vakantie ik wens jullie een goeie terug reis enbtot ziens. Het was een waar genoegen om jullie te mogen volgen.

Willeke

Wat een gave reis hebben jullie gemaakt en leuk om deze zo mee te maken via jullie blog
Goode reis naam huis
En tot ziens op de Sportschool of toch even niet

roelf en innessa

een fijne terug reis en gezond en een fijne vacantie hier kan je weer maanden op terug kijken. ridderkerk wacht groeten

Gerard en Wilma

Bedankt voor de mooie verhalen, foto's en filmpjes.We hebben genoten,xxx