2016 U.S.A Pacific Northwest Vistas

Dag 24; Venice Beach (CA)

Het is zondag en we hoeven nergens heen, dus we slapen heerlijk uit. Pas om 9am zijn we wakker. We maken koffie/thee, springen onder de douche en dan naar ons 1e ontbijtje op de patio van ons hotel hier.

Het hotel serveert een prima continental breakfast. We hebben allebei een croissantje met gekookt ei en een wafel met maple syrup, Benny heeft daar nog cornflakes bij en Anja een yoghurtje.

Na het ontbijt halen we, vlak voor de wedstrijd Frankrijk-IJsland begint, aan de overkant bij Starbucks nog een lekker bakkie koffie en dan zijn we er helemaal klaar voor. Na een kwartier staat Frankrijk al 2-0 voor, dus is de spanning ervanaf. We gaan lekker naar het strand...

Laughing
Wink
Tongue Out
Cool

Na 2 uurtjes is Benny het zat en gaat terug naar het hotel. Een half uurtje later komen John en Maria naar het strand om Anja gezelschap te houden.

Friends!....that water is cold!

John & Maria

Om 5u is het ook voor Anja genoeg geweest. We pakken de boel in en zeggen elkaar gedag. We hebben weer ff heerlijk bijgekletst. Morgen zien we elkaar weer,

We eten bij Island, tegenover het hotel, en na het eten lopen we nog even naar de Venice Pier.

Iedereen geniet van de zonsondergang

Big waves

Surfin' Safari

Just awesome...

Wouter

Genieten hoor. Maar volgens jij zitten jullie ineens in Rusland......(zie boven geplaatst in: Rusland). Ik zou zeggen: Vodka bij het ontbijt! Have Fun!

Maria

Heb weer even bijgelezen en foto's bekeken :) Prachtige foto's!!! Zo fijn jullie weer te zien. Geniet van je laatste week and Happy 4th! Tot zo! xo

Riek

gezellig om Maria weer eens te zien. Gezellige foto's.

roelf en innessa

weer terug in de bewoonde wereld, maar de natuur heeft mijn voorkeur. mooie fotos groeten